luni, noiembrie 26, 2012

Magia cuvintelor si lumea estetica



Colegiul Economic ''Nicolae Titulescu'' s-a aliniat altor scoli si a participat la cea de-a XIII –a editie a ''Festivalului şanşelor tale''. Activitatea cu care ne-am inscris s-a numit “ Magia cuvintelor si lumea estetica” si s-a desfasurat pe 20 noiembrie 2012, sub  coordonarea  doamnei profesor Miclăuş Rodica.



 Prin  proiectele realizate de elevii: Hossu Călina, Baban Adina, Irimieş Cerasela, Sigheti Oana (clasa a-XI-a  D), Anca Pop si Ionescu Andra (clasa a-XI-a A) ne-am dorit sa prezentam colegilor nostri, atat prin desene, cat si in versuri, importanta unui comportament frumos, am reînvăţat cât de importante sunt bunele maniere în această societate atât de limitată din punct de vedere a educaţiei civice.


 De asemenea, am avut ocazia de a experimenta machiajul profesional aducând pe această cale mulţumiri salonului de frumuseţe ”Immagine” din Baia Mare. A fost un proiect din care am avut cu toţii de învăţat, colegii cărora le-am prezentat proiectele au fost încântaţi şi singurul nostru regret este că nu am avut ocazia să prezentăm în faţa unui număr mai mare de elevi. Sperăm ca mesajul nostru să fie spus mai departe.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.