sâmbătă, octombrie 15, 2011

“RIVULUS DOMINARUM TINERET”, 2011


REGULAMENTUL TÂRGULUI
“RIVULUS DOMINARUM TINERET”
EDIŢIA A V-A
BAIA MARE
2-3 decembrie 2011
 

CUPRINS
  1. De ce este organizat târgul?

  1. Informaţii generale
2.1  Organizare
2.2  Locul şi perioada desfăşurării
2.3  Cazare

  1. Înregistrare/standuri
3.1  Înregistrare
3.2  Spaţiul expoziţional
3.3  Preluarea/predarea standurilor

     4. Activităţi în perioada târgului
4.1 Programul târgului
      4.2 Deschiderea oficială
4.4 Bufetul
      4.5 Prezentările firmelor de exerciţiu
4.6 Închiderea oficială

5. Derularea tranzacţiilor

6. Concursuri

6.1 Juriul
6.2. Concursuri
6.2.1.  Criterii de evaluare stand
6.2.2. Crietrii de evaluare materiale promoţionale
6.2.3. Criterii de evaluare catalog profesional
6.2.4. Criterii de evaluare catalog - creativitate
6.2.5. Criterii de evaluare prezentare
6.2.6.  Criterii de evaluare tranzacţii
6.2.7. Criterii de evaluare pagina web
6.2.8. Criterii de evaluare spot publicitar
6.2.8. Criterii de evaluare vânzător
6.2.10 Criterii de evaluare a celei mai bune firme


1. De ce este organizat târgul?
Pregătirea pentru târg este o nouă provocare pentru firmele de exerciţiu. Întâlnirea unor parteneri de afaceri şi comunicarea directă cu aceştia este posibilă numai prin intermediul târgurilor de afaceri. Elevii pot conduce în mod real negocieri, învaţă să facă afaceri şi îşi dezvoltă încrederea în forţele proprii. Experienţa de a conduce direct negocierile şi de a dezvolta spiritul de echipă se pot exersa cu succes numai în cadrul unui târg al firmelor de exerciţiu.
După încheierea târgului, executarea livrărilor, realizarea contractelor şi decontarea facturilor le vor aduce elevilor şi mai multă experienţă.
Rolul târgului “Rivulus Dominarum Tineret”:
-         recunoaşterea activităţii elevilor
-         exprimarea creativităţii
-         efectuarea de tranzacţii directe cu alte firme de exerciţiu
-         promovarea conceptului de firmă de exerciţiu pe plan local
-         posibilitatea de a obţine surse de finanţare pentru activităţi în cadrul firmei
-         implicarea părinţilor şi a comunităţii locale în activitatea 
          Colegiului Economic “Nicolae Titulescu”
Obiective:
-         motivarea pentru rezultate
-         responsabilizarea elevilor
-         crearea unui mediu de afaceri cât mai apropiat de cel real
-         formarea de priceperi şi deprinderi
-         stăpânirea limbajului de afaceri
-         dezvoltarea abilităţilor de negociere în afaceri
Participanţi:
-         firme de exerciţiu din cadrul Colegiului Economic “Nicolae Titulescu”
-         firme de exerciţiu din judeţ
-         firme de exerciţiu din ţară
-         reprezentanţi ai ISJ Maramureş
-         profesori coordonatori
-         factori de decizie de la nivel local
-         mass-media
-         agenţi economici
-         profesori şi elevi de la Colegiului Economic “Nicolae Titulescu”
-         profesori si elevi de la alte şcoli şi licee
-         vizitatori, persoane interesate

2.   Informaţii generale



2.1  Organizare

Organizator: Colegiul Economic „N. Titulescu” Baia Mare, cu sprijinul financiar al Consiliului Local şi al Primăriei municipiului Baia Mare, prin programul de finanţare nerambursabilă în anul 2011.
Parteneri: 
                  - Inspectoratul Şcolar Judeţean Maramureş
- Camera de Comert şi Industrie Maramureş: www.ccimm.com
- Colegiul Tehnic ” Anghel Saligny” Baia Mare, str. Progresului, nr. 43

2.2  Locul şi perioada desfăşurării

Târgul firmelor de exerciţiu “Rivulus Dominarum Tineret” se va desfăşura în perioada
2-3 decembrie 2011 la Centrul de Instruire şi Marketing Baia Mare, Aleea Expoziţiei, nr. 5 (în spatele hotelului Mara).
Coordonator proiect – prof. Natalia Nan, e-mail: malinanan@yahoo.com

2.3  Cazare

Colegiul Economic “Nicolae Titulescu” poate asigura 60 de locuri de cazare, la preţul de 20 lei/persoană/noapte.
Cei interesaţi pot obţine informaţii privind cazarea la bazele turistice ale Direcţiei Judeţene pentru Sport şi Tineret Maramureş, accesând –
http://www.e-tineretmm.ro/html/baze_turistice.html
            sau pot opta pentru cazarea într-o pensiune turistică –
http://www.turistinfo.ro/baia_mare/pensiuni-baia_mare.html

3.   Înregistrare/standuri

3.1  Înregistrare

Înregistrarea participării la târg se face în perioada 11.10.2011 - 4.11.2011 prin e-mail, fax sau prin poştă pe baza formularelor de înregistrare pentru târg.
Pot participa la târg primele 35 de firme înscrise  şi care sunt înregistrate la ROCT în acest an şcolar.

3.2  Spaţiul expoziţional

Târgul va avea loc la Centrul de Instruire şi Marketing (în spatele hotelului Mara), Aleea Expoziţiei, nr. 5
Dimensiune şi dotare standuri:   2 mp, 1 masă, 2 scaune, 1 priză
Taxă stand: 0 lei

3.3  Preluarea/predarea standurilor

Preluarea şi predarea standurilor se face pe baza de proces-verbal organizatorilor târgului.
Preluarea şi amenajarea standurilor se face în data de 2.12.2011, între orele: 13-18.
Dezafectarea şi predarea standurilor se face în data de 3.12.2011, între orele: 16-18
Atenţie! Este interzisă lipirea foliei autocolante pe pereţii standului. Standurile vor fi predate curate organizatorilor.


4. Activităţi în perioada târgului

4.1 Programul târgului
                                                2-3 decembrie 2011
2 decembrie 2011  între orele 13.00  -18.00  – preluare şi amenajare standuri
3 decembrie 2011  între orele 9.00 -  9.30   - deschiderea oficială
       între orele 9.30 – 14.00   - derulare tranzacţii
       între orele 14.00 – 15.00   -  program artistic
       între orele 15.00 – 16.00 – festivitatea de premiere
                                          între orele 16.00 – 18.00 – dezafectarea şi predarea standurilor
       
 Secţiunile de concurs sunt:
-         ” Cel mai bun stand”
-         ” Cel mai bun catalog creativ”
-         ” Cel mai bun catalog profesional”
-         ” Cea mai bună prezentare a firmei”
-         ” Cel mai bun spot”
-         ” Cea mai bună pagină web”
-         ” Cele mai bune materiale promoţionale”
-         ” Cel mai bun vânzător”
-         ” Cel mai multe tranzacţii”
-         ” Cea mai bună firmă la toate secţiunile”


5. Derularea tranzacţiilor

În cadrul târgului “Rivulus Dominarum Tineret” se vor realiza tranzacţii, întocmindu-se facturi şi ordine de plată cu respectarea legislaţiei în vigoare. Finalizarea acestora se va face prin transmiterea la Banca ROCT a borderourilor centralizatoare în termen de 15 zile de la încheierea târgului.
Tranzacţiile vor fi consemnate în borderouri pentru cumpărări şi vânzări puse la dispoziţia participanţilor de către organizatori în mape.


6. Competiţii

6.1 Juriul

Componenţa juriului:
         reprezentanţi ai CCIMM
         reprezentanţi ai ISJMM
         reprezentanti ai prefecturii MM
         reprezentanţi ai Primăriei Baia Mare
         reprezentanţi ai mass-media
         reprezentanţi ai agenţilor economici
         reprezentanţi ai organizaţiilor de tineret
         profesori

6.2. Concursuri
Concursurile se vor desfăşura pe următoarele secţiuni:
          stand
          materiale promoţionale
          catalog creativ
          catalog profesional
          prezentare
          tranzacţii
          pagina web
          spot publicitar



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.